2012 m. gruodžio 17 d., pirmadienis


Šiandien mes rašėme savo mintis apie projektą.




Mūsų  mintys apie projektą:

Komanda "Sniego gniūžtė"
Vaiva:
,,Man šis projektas labai patiko, nes galėjome pasiskirstyti grupėmis, pasirinkti temą. Mano tema buvo "Antonimai".Visi dirbome sparčiai ir teko pagalvoti. Po to sukūrėme žaidimus, o prieš tai rašėme internetiniame dienoraštyje  ką darėme, ko ieškojome. Man sunku buvo ieškoti internete žaidimų  tinkančių mano temai"

Martyna:
,,Buvo labai įdomus projektas. Sunkumų nebuvo."

Emilija:
,,Man projekte patiko rašyti tinklaraštį ir kurti žaidimą. Sunkumų nebuvo."


Ernestas: "Man patiko išbandyti žaidimus."



Komanda "Džiaugsmo šukės"

Gabija:
,,Man lengviausia buvo surasti paveiksliukus. Su sunkumais susidūriau kurdama žaidimą, nes pradžioje nežinojau kaip jį išsaugoti.O taip tai buvo labai smagu."

Lukas: "Kurti žaidimą buvo lengva ir linksma. Patiko  bendrauti su draugais."

Andrius: "Šis projektas buvo  puikus. Susidūriau  ir su sunkumais.  Ilgai  sirgau ir nebuvau klasėje. Mano kompiuteryje namuose nėra lietuvių kalbos, tad pasitaikė kladų, bet mokytoja jas ištaisė."



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą